Το Πλάνο Μάρκετινγκ είναι ένα σχέδιο που απεικονίζει την στρατηγική μάρκετινγκ που πρόκειται να ακολουθήσει μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός καθώς και λεπτομέρειες που αφορούν τα προγράμματα και τις πρακτικές μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα: Προϊόν, Διανομή, Προβολή, Τιμή, Ανθρώπινο Δυναμικό.

Ένα σχέδιο marketing αποτελείται από:

  • S.W.O.T. ANALYSIS
  • Στρατηγική μάρκετινγκ
  • Πρόγραμμα δράσης/ Μεθοδολογία υλοποίησης των προτεινόμενων ενεργειών
  • Οικονομικό πλάνο
  • Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης ενεργειών
  • Διαδικασία ελέγχου του προγράμματος δράσης